Friday 6 November 2015

दिल आज शायर है

ऐ जज़्बा-ए-दिल ग़र मैं चाहूँ, हर चीज़ मुकाबिल आ जाए..
मंज़िल के लिए दो गाम चलूँ और सामने मंज़िल आ जाए..

ऐ दिल की ख़लिश, चल यूँ ही सही, चलता तो हूँ उनकी महफ़िल में..
उस वक़्त मुझे चौंका देना जब रंग पे महफ़िल आ जाए..

ऐ रहबर-ए-कामिल, चलने को तैयार तो हूँ पर याद रहे..
उस वक़्त मुझे भटका देना जब सामने मंज़िल आ जाए..

हाँ याद मुझे तुम कर लेना, आवाज़ मुझे तुम दे देना..
इस राह-ए-मोहब्बत में कोई दरपेश जो मुश्किल आ जाए..

अब क्यूँ ढूँढूं वो चश्म-ए-करम, होने दे सितम बाला-ए-सितम..
मैं चाहता हूँ ऐ जज्बा-ए-ग़म, मुश्किल पस-ए-मुश्किल आ जाए..

इस जज्बा-ए-दिल के बारे में इक मशवरा तुमसे लेता हूँ..

उस वक़्त मुझे क्या लाजिम है, जब तुझ पे मेरा दिल आ जाए..

ऐ बर्क-ए-तज़ल्ली, क्या तू ने मुझ को भी मूसा समझा है..

मैं तूर नहीं जो जल जाऊँ जो चाहे मुकाबिल आ जाए..

आता है जो तूफां आने दो, कश्ती का खुदा खुद हाफ़िज़ है..

मुश्किल तो नहीं इन मौजों में, बहता हुआ साहिल आ जाए..




No comments:

Post a Comment